EverQuest II: Terrors of Thalumbra Now Available for Pre-Order!

sheena

Divo
piu' o meno alle 7 di stasera lo streaming con la presentazione della nuova espansione. per chi non volesse perderlo e velosse saperne di piu' subito! eheheh (io nn credo ci saro'. aspettero' aggiornamenti sui forum e/o sui siti come eq2wire)

se vi capitasse di presenziare e voleste passare qualche info di prima mano, usate pure questo topic! (io lo aggiornero' mano a mano che si avranno notizie nei prossimi giorni/settimane)

sheena

Divo
Prime notizie. Un sacco di roba per quel che ho visto/sentito (alla fine ho seguito lo stream ^^). Adesso nn ho tempo di scrivere alcunche', ma vi lascio il quote ed il link a eq2wire (c'e' anche il link al video per chi volesse vederlo con calma). Pre order up, stavolta in 3 versioni: base, collector e premium ^.^

EQ2Wire LIVEBLOG of the EverQuest II Terrors of Thalumbra Livestream

The EverQuest2.com website has just been refreshed and EverQuest II’s twelfth expansion is now available for pre-order. Beta will begin in late October , while the official launch date of the expansion is Tuesday, November 17th.

Terrors of Thalumbra Expansion Features

• Subterranean Overland Zone – Overland zone deep beneath Norrath’s surface… underland zone?!
  • Signature Quests – Special quests for both Adventure and Tradeskill players!
  • New Level Agnostic Dungeons – Brand new dungeons that scale for players 20-95
  • Upgrade Your Items – Through the new Infusion system!
  • New and Updated Deity System
  • New Best-in-Slot Relic Items
  • Heroic & Advanced Solo Dungeons, Challenging Raid Zones and a New Contested Zone for level 100s!
Pre-Order Terrors of Thalumbra Pricing

• $34.99 – Basic version
  • $89.99 – Collector’s Edition – Merc, Flying Mount, Prestige House, Building Block recipe, Painting, one 88-slot Bag, one house Baby Dragon Burbur
  • $139.99 – Premium Edition – Merc, Premium Flying Mount, Prestige House, Building Block recipe, Painting, one 88-slot Bag, one house Baby Dragon Burbur, Equipment Upgrade Bundle (6 upgrades), Weapon Adjustment Bundle (3 upgrades).

Per chi volesse partecipare al giveaway (lotteria) per item di halloween ecco il quote direttamente dalla char col link: attivo solo sino aò 2 ottobre (ora americana del pacifico, credo le 9 di sera di domani per noi).

Daybreakgames: The giveaway is live now, and is only up until 12PM NOON tomorrow. Enter now: http://daybreakgames.votigo.com/fbsweeps/sweeps/EQ2-Expansion-Reveal-Livestream-Giveaway

Alto